Veelgestelde vragen

Vind op deze pagina antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via contact@dehuiself.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze bestellingen worden via MyParcel aangemeld bij en bezorgd door PostNL. De verzendkosten bedragen voor Nederland € 5,95 en voor België € 9,95. Kijk voor meer informatie over verzenden en levering op onze pagina Verzenden.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt op de volgende manieren bij ons betalen:
– iDeal
– Creditcard
– Bancontact
– Klarna (Achteraf betalen, betaling binnen 14 dagen)

Hoe kan ik retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, kan deze binnen de zichttermijn van 14 dagen worden geretourneerd. Neem dan contact op met onze klantenservice via contact@dehuiself.nl en dan sturen wij je de retourinformatie per e-mail toe.

Kijk voor meer informatie over retourneren op onze pagina Retourneren.

Wat is de levertijd?

Als je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, verpakken en versturen wij jouw bestelling diezelfde werkdag. Meestal heb je het pakket dan de volgende dag in huis (Nederland). Uitzonderingen hierop zijn bestellingen met pre-order producten of tenzij anders aangegeven. Wij verzenden maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Volg jou pakket via de Track&Trace die je via mail van ons ontvangen hebt. Meer informatie over onze levertijden vindt je op onze pagina Verzenden.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via contact@dehuiself.nl, dan helpen we je daar graag verder.

Header text

Heb je nog andere vragen?

Mocht je nog andere vragen hebben dan kun je ons een mail sturen via contact@dehuiself.nl of stuur ons een berichtje via Whatsapp.